BLOG

Daruj den, Plzeňka u Žejdlíků Most, GreenSocS

Na nás si nepřijde aneb jak jsme darovali den a přivedli nové fanoušky i zákazníky

O tom, že jarní příchod koronaviru zamával se všemi, včetně ekonomiky, není pochyb. Spoustu firem, podniků a podnikatelů se kvůli tomu dostalo do opravdu nelehké situace. Proto jsme se v rámci této korona-situace v České republice rozhodli jako firma pomoci. Peníze dávali všichni, ale my chtěli darovat to nejcennější – to, co umíme nejlépe, naši práci.   Díky svým...

Celý článek
To nejlepší z nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera [recenze]

To nejlepší z Nejlepšího copywritera je čtení, které se bude vyjímat v knihovně marketingem nepolíbeného nováčka, ale i ostříleného copíka, co střílí názvy článků od boku.

Celý článek

Nahlédněte pod pokličku GreenSocS, digitální agentuře z Mostu

Na počátku byli dva nadšení freelanceři, co se po několikaletých zkušenostech v marketingu bezhlavě zamilovali do sociálních sítí. Dnes je GreenSocS tým mladých profesionálů z marketingu. Jsme různí a díky tomu se navzájem obohacujeme, dokonale doplňujeme a našim klientům poskytujeme komplexní služby.

Celý článek
Aplikace na plánování obsahu pro sociální sítě

Zjednodušte si plánování příspěvků pro sociální sítě

Pokud máte profil na sociálních sítích, je také potřeba na nich pravidelně fungovat, aktualizovat je a přispívat. Jenže být pořád online není snadné ani efektivní. Proto už existuje celá řada nástrojů, které vám správu sociálních sítí výrazně zjednoduší. Řada z nich vám umožní naplánovat příspěvky na dobu, která se vám hodí, a docílit tak maximálního zapojení publika.   Later Later je mobilní...

Celý článek
Severočeská teplárenská PR

Jak jsme změnili povědomí o společnosti aneb z nenáviděné firmy hrdým partnerem regionu

Ano, skutečně je tomu tak. Z nepříliš lichotivého povědomí o významné severočeské společnosti se nám povedlo pomocí vhodně zvolené marketingové a komunikační strategie změnit názor veřejnosti a vytvořit z ní hrdého partnera regionu. Díky práci se sociálními sítěmi jsme úspěšně zapracovali na image této korporace a výrazně navýšili fanouškovskou základnu i počet získaných liků u příspěvků.   Společné začátky Zmíněná severočeská společnost patří mezi...

Celý článek
Komunikační plán pro sociální sítě

Jak sestavit komunikační plán pro sociální sítě

Sociální sítě vám mohou přinést spoustu potenciálních zákazníků. Je ovšem potřeba se svým stránkám a profilům věnovat a vybudovat si komunitu fanoušků. Zásadní je systematičnost vaší práce. Přispívat je třeba pravidelně a střídat vhodný obsah. Výrazně vám mohou pomoci různé aplikace pro správu obsahu a lepší plánování na sociálních sítích. O tom více v dalším článku.   Čím začít? Předtím, než začnete...

Celý článek
Nastavení Facebook fanpage

Nastavte si FB fanpage jako profík

Facebook Page je základním kamenem pro vaše podnikání na Facebooku. Využijte jeho potenciál pro svůj marketing naplno a nastavte si vlastní FB stránku jako profík. Pokud Facebook znáte jako své boty, tento návod vám nejspíš nic nového nepřinese. Jestli si ale nejste jistí, kam kliknout, kde co napsat a nastavit, pak je tento článek pro vás.   Založte...

Celý článek
PPC versus Obsah (content)

Obsah vs. reklama

Obsah je král a reklama jeho královna. Každý má svou vlastní úlohu, kterou má plnit a dohromady jsou jedno. Jeden bez druhého však strádají. Pokud chcete mít fungující marketing, je velmi důležité je od sebe vzájemně neoddělovat. Jen jako celek vám totiž zajistí byznys, který bude obstojně fungovat v digitálním světě Facebooku a Instagramu.   Role obsahu – role...

Celý článek
Crosspostování Facebook videí

Crosspostování Facebook videí

Facebookové video je výborný nástroj na zvýšení zájmu publika. Dlouhodobě se totiž video ukazuje jako nejatraktivnější obsah na sociální síti.Facebook jejich inzerenty podporuje stále novými možnostmi nastavení pro co nejlepší výsledky. Jedním z velmi efektivních nástrojů je právě crossposting. Nejen, že ušetří čas, ale umožní vám získat ucelený pohled na výkon videa, zhlédnutí a lajky se sčítají oproti obyčejnému sdílení…...

Celý článek
Cílová skupina

Proč je důležité znát ty, které chcete oslovit

Už nějakou dobu, ať mluvíme s jakýmkoli klientem, narážíme na téma cílových skupin a stále se k němu vracíme. Proto jsme se rozhodli zařidit tento základní kámen dobrého marketingu také na náš blog. Bez rozklíčování cílové skupiny a marketingové persony se totiž nehnete z místa a vždycky budete mířit tak nějak neurčitě do davu. A i když budou vaše texty božské a reklama vymazlená, cíl nezasáhnete.

Celý článek