BLOG

Jak drahé je zdarma [recenze]

Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili recenzi marketingové knihy, ani pomůcky pro kreativy, zabrousili jsme do pole behaviorální ekonomie. Ať už o tomto vědeckém oboru něco víte nebo ne, kniha Dana Arielyho „Jak drahé je zdarma“ vás nadchne a pohltí. Ekonomie věda je, má však cenné údaje Je to kniha plná poznání a užitečných informací, ale nejde o žádnou učebnici...

Celý článek
Obsahový marketing vs. výkonnostní

Potřebuje výkon obsah nebo obsah výkon? Toť otázka…

Prodejní kampaně bez podpory obsahu nikdy nevyužijí svůj potenciál naplno. Stejně tak je tvorba obsahové komunikace bez propagace házení hrachu na zeď. Jak se tedy zdá, výdělečný byznys se bez této sehrané dvojky neobejde!

Celý článek

Vzdělávání našich zaměstnanců pro nadcházející rok 2021

Naší ambicí je být jedničkou na poli prodejního marketingu na sociálních sítích. Proto je naše portfolio postavené tak, aby nabídlo našim klientům komplexní služby přesně míru vašich potřeb, což znemená, že naše práce nekončí odborným nastavením kampaní. To je pro nás stále jen 40 % úspěchu. K tomu, aby byly prodejní kampaně funkční, je potřeb přesah. Ten nabízíme...

Celý článek

Jak na sítě [recenze]

Kniha „Jak na sítě“ od Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové nese podtitulek „Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích“. A přesně to splňuje, provede vás úplnými základy tvorby prvních příspěvků až po metriky Facebook Ads.   Zaujmi, naslouchej, vyprávěj a vyhodnocuj! Kniha je (nepřekvapivě) rozdělena do čtyř částí. V první části s názvem „Zaujmi“ napřed čtenáře seznámí s tím, jaké sociální sítě existují, jaké jsou...

Celý článek
Eliška Vaea marketing

Čtvrt milionu za jediný den!

Jak jsme díky vybudované důvěře vytěžili za 23 hodin šťavnatých 230 000 Kč? Zázraky na počkání sice neumíme, ale za to umíme maximálně využívat výkonnostní marketing, sociální sítě a vše, co nabízí. Opět jsme potvrdili, že systematická a promyšlená práce s komunitou má smysl. A věřte, že víme, o čem mluvíme. Za necelý jeden den se nám totiž povedlo jen díky propagaci na vybudovanou komunitu...

Celý článek
Prodej knihy tak trochu lesana

Jak rozprodat první výtisk knihy za pouhých 6 měsíců?

Pomáhat někomu splnit si sen je pro nás vždy výzvou. Není tedy divu, že jsme se nadšeně vrhli do spolupráce s tehdy ještě neznámou a nesmělou spisovatelkou, která potřebovala pomoci zpropagovat a rozprodat svoji knižní prvotinu. A jelikož výzvy přijímáme rádi, pomohli jsme s marketingem a během 6 měsíců rozprodali první náklad knihy – celkem 1 500 kusů.

Celý článek
marketingová strategie

Jak na marketingovou strategii aneb proč je dobré ji mít

Chcete uspět ve svém podnikání? Myslíte to s ním opravdu vážně? Potom v žádném případě nepodceňujte přípravu. Jen tak budete efektivně růst a zvyšovat své zisky. Jak na to? Na začátku v žádném případě nezapomeňte na promyšlenou marketingovou strategii – mapu, která vám ukáže správnou cestu k úspěšnému byznysu.   Bez marketingové strategie ani ránu Marketingová strategie je taktický dokument, jež by měl...

Celý článek
Daruj den, Plzeňka u Žejdlíků Most, GreenSocS

Na nás si nepřijde aneb jak jsme darovali den a přivedli nové fanoušky i zákazníky

O tom, že jarní příchod koronaviru zamával se všemi, včetně ekonomiky, není pochyb. Spoustu firem, podniků a podnikatelů se kvůli tomu dostalo do opravdu nelehké situace. Proto jsme se v rámci této korona-situace v České republice rozhodli jako firma pomoci. Peníze dávali všichni, ale my chtěli darovat to nejcennější – to, co umíme nejlépe, naši práci.   Díky svým...

Celý článek
Šujan Most marketing

Zbořit mýty a dostat lidi na prodejnu aneb z nuly na 18 tisíc!

Koupelnové a kuchyňské studio Šujan z Mostu nás oslovilo v době, kdy ve stejném městě působila celá řada konkurentů. Z těch známějších např. Svět vody, Oresi, Sykora a několik menších firem a živnostníků. Šujan už byl dobře známý a měl celkem dlouhou tradici rodinné firmy, ale potýkal se s pověstí zbytečně drahého luxusu.   Potřebovali přesvědčit potenciální zákazníky o kvalitě služeb i o tom, že...

Celý článek
To nejlepší z nejlepšího copywritera

To nejlepší z Nejlepšího copywritera [recenze]

To nejlepší z Nejlepšího copywritera je čtení, které se bude vyjímat v knihovně marketingem nepolíbeného nováčka, ale i ostříleného copíka, co střílí názvy článků od boku.

Celý článek