BLOG

Přemýšlejte marketingově! Ukážeme vám něco, co nám vždy fungovalo a funguje dodnes.

Vítejte ve světě marketingového myšlení! Abychom vám ukázali, proč to děláme jinak, musíme se vrátit na úplný začátek. Ponoříme se nejdřív společně do zázračného světa nákupního funnelu a zjistíme zajímavé informace o publiku. Přemýšlejte marketingově, na nic nečekejte a jdeme na to! Ahoj, já jsem ta super značka, kterou jsi ještě nepoznal(a)! Seznamka nebo rande. To je studené publikum. Tady...

Celý článek
Příroda do kapsy

Zvýšili jsme zisk o víc jak 600 procent za měsíc. Jde to!

Reklama na sociálních bez limitů: Víme jak na to! Jak jsme vystřelili zisk za jeden měsíc rovnou do oblak? Hold my beer and watch...

Celý článek
hr-job-nabor-prace

Co je rozhodující pro úspěšný nábor?

Každý majitel firmy chce mít ve svém týmu zaměstnance, na které se může skutečně spolehnout. Jak na jejich znalosti a zkušenosti, tak i na další faktory, jež jsou pro něj a jeho společnost stěžejní. Přece jen do všech nově příchozích kolegů investuje nejen peníze, ale i čas na zaškolení či zapracování. Hledáte i vy do týmu ty správné lidi? Potom byste měli vědět, jak se...

Celý článek
realne-fotky-pro-socialni-site

Reálné fotky, nebo fotobanky? Aneb co se víc vyplatí

O tom, že fotografie hrají důležitou roli (nejen) v online světě není sebemenších pochyb. Často právě ony přitáhnou pozornost, zaujmou a přesvědčí potenciální zákazníky k nákupu či jiné akci. Jenže kde je brát, aby vypovídaly něco skutečně o vás, vašem produktu, službě nebo firmě. Ano, fotobanky jich nabízí nespočet…, ale je to vždy ta správná cesta?

Celý článek
Nove-haro-o-vlas-silnejsi-deti

O vlas silnější spolupráce. Jak to s Novým Hárem® dopadlo?

Pamatujete si naši loňskou akci Daruj den? Protože jsme se všichni jednomyslně v Greenu shodli, že se den s Plzeňským pivovarem v Mostě povedl na jedničku, chceme každý rok v rámci jednoho dne darovat to nejlepší, co umíme. A letos jsme se rozjeli ve velkém – místo jednoho dne jsme upekli několikadenní akci a stálo to za to! Nahrála tomu možnost pomoci podpořit...

Celý článek
zablokovaný facebook

10 kroků, jak účinně zabezpečit facebookový účet. Chraňte své podnikání na sociálních sítích!

Nikdo nechce zažít situaci, kdy se nebude moct přihlásit do svého soukromého nebo firemního profilu na Facebooku. Nebo ještě hůře – sledovat, jak si ho přivlastnil někdo jiný, kdo na něj nemá sebemenší právo, zveřejňuje vaším jménem reklamu, kterou jste si rozhodně neobjednali, a z bankovního účtu jen mizí peníze.    Ano, tyto případy se opravdu staly a dějí. Krádeže...

Celý článek

Jak drahé je zdarma [recenze]

Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili recenzi marketingové knihy, ani pomůcky pro kreativy, zabrousili jsme do pole behaviorální ekonomie. Ať už o tomto vědeckém oboru něco víte nebo ne, kniha Dana Arielyho „Jak drahé je zdarma“ vás nadchne a pohltí. Ekonomie věda je, má však cenné údaje Je to kniha plná poznání a užitečných informací, ale nejde o žádnou učebnici...

Celý článek
Obsahový marketing vs. výkonnostní

Potřebuje výkon obsah nebo obsah výkon? Toť otázka…

Prodejní kampaně bez podpory obsahu nikdy nevyužijí svůj potenciál naplno. Stejně tak je tvorba obsahové komunikace bez propagace házení hrachu na zeď. Jak se tedy zdá, výdělečný byznys se bez této sehrané dvojky neobejde!

Celý článek

Vzdělávání našich zaměstnanců pro nadcházející rok 2021

Naší ambicí je být jedničkou na poli prodejního marketingu na sociálních sítích. Proto je naše portfolio postavené tak, aby nabídlo našim klientům komplexní služby přesně míru vašich potřeb, což znemená, že naše práce nekončí odborným nastavením kampaní. To je pro nás stále jen 40 % úspěchu. K tomu, aby byly prodejní kampaně funkční, je potřeb přesah. Ten nabízíme...

Celý článek
Nosící vsadka BellyBoo

Mezinárodní týden nošení dětí přinesl BellyBoo® půl milionu

Říká se, že štěstí přeje připraveným, a my rozhodně na podzimní kampaň teplické rodinné firmy BellyBoo® připravení byli. Jakmile se přiblížil Mezinárodní týden nošení dětí, nelenili a vrhli se do akce. Kdy jindy podpořit prodej nosící vsadky e-shopového klienta, když ne právě teď. Této příležitosti prostě museli využít a maximálně ji zužitkovat.   K tomu jsme zvolili prodejní kampaně na sociálních...

Celý článek