
Zvýšili jsme zisk o víc jak 600 procent za měsíc. Jde to!
Reklama na sociálních bez limitů: Víme jak na to! Jak jsme vystřelili zisk za jeden měsíc rovnou do oblak? Hold my beer and watch...
Celý článekReklama na sociálních bez limitů: Víme jak na to! Jak jsme vystřelili zisk za jeden měsíc rovnou do oblak? Hold my beer and watch...
Celý článekKaždý majitel firmy chce mít ve svém týmu zaměstnance, na které se může skutečně spolehnout. Jak na jejich znalosti a zkušenosti, tak i na další faktory, jež jsou pro něj a jeho společnost stěžejní. Přece jen do všech nově příchozích kolegů investuje nejen peníze, ale i čas na zaškolení či zapracování. Hledáte i vy do týmu ty správné lidi? Potom byste měli vědět, jak se...
Celý článekO tom, že fotografie hrají důležitou roli (nejen) v online světě není sebemenších pochyb. Často právě ony přitáhnou pozornost, zaujmou a přesvědčí potenciální zákazníky k nákupu či jiné akci. Jenže kde je brát, aby vypovídaly něco skutečně o vás, vašem produktu, službě nebo firmě. Ano, fotobanky jich nabízí nespočet…, ale je to vždy ta správná cesta?
Celý článekPamatujete si naši loňskou akci Daruj den? Protože jsme se všichni jednomyslně v Greenu shodli, že se den s Plzeňským pivovarem v Mostě povedl na jedničku, chceme každý rok v rámci jednoho dne darovat to nejlepší, co umíme. A letos jsme se rozjeli ve velkém – místo jednoho dne jsme upekli několikadenní akci a stálo to za to! Nahrála tomu možnost pomoci podpořit...
Celý článekNikdo nechce zažít situaci, kdy se nebude moct přihlásit do svého soukromého nebo firemního profilu na Facebooku. Nebo ještě hůře – sledovat, jak si ho přivlastnil někdo jiný, kdo na něj nemá sebemenší právo, zveřejňuje vaším jménem reklamu, kterou jste si rozhodně neobjednali, a z bankovního účtu jen mizí peníze. Ano, tyto případy se opravdu staly a dějí. Krádeže...
Celý článekTentokrát jsme si pro vás nepřipravili recenzi marketingové knihy, ani pomůcky pro kreativy, zabrousili jsme do pole behaviorální ekonomie. Ať už o tomto vědeckém oboru něco víte nebo ne, kniha Dana Arielyho „Jak drahé je zdarma“ vás nadchne a pohltí. Ekonomie věda je, má však cenné údaje Je to kniha plná poznání a užitečných informací, ale nejde o žádnou učebnici...
Celý článekProdejní kampaně bez podpory obsahu nikdy nevyužijí svůj potenciál naplno. Stejně tak je tvorba obsahové komunikace bez propagace házení hrachu na zeď. Jak se tedy zdá, výdělečný byznys se bez této sehrané dvojky neobejde!
Celý článekNaší ambicí je být jedničkou na poli prodejního marketingu na sociálních sítích. Proto je naše portfolio postavené tak, aby nabídlo našim klientům komplexní služby přesně míru vašich potřeb, což znemená, že naše práce nekončí odborným nastavením kampaní. To je pro nás stále jen 40 % úspěchu. K tomu, aby byly prodejní kampaně funkční, je potřeb přesah. Ten nabízíme...
Celý článekŘíká se, že štěstí přeje připraveným, a my rozhodně na podzimní kampaň teplické rodinné firmy BellyBoo® připravení byli. Jakmile se přiblížil Mezinárodní týden nošení dětí, nelenili a vrhli se do akce. Kdy jindy podpořit prodej nosící vsadky e-shopového klienta, když ne právě teď. Této příležitosti prostě museli využít a maximálně ji zužitkovat. K tomu jsme zvolili prodejní kampaně na sociálních...
Celý článekKniha „Jak na sítě“ od Michelle Losekoot a Elišky Vyhnánkové nese podtitulek „Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích“. A přesně to splňuje, provede vás úplnými základy tvorby prvních příspěvků až po metriky Facebook Ads. Zaujmi, naslouchej, vyprávěj a vyhodnocuj! Kniha je (nepřekvapivě) rozdělena do čtyř částí. V první části s názvem „Zaujmi“ napřed čtenáře seznámí s tím, jaké sociální sítě existují, jaké jsou...
Celý článek