Blog

Cílová skupina

Proč je důležité znát ty, které chcete oslovit

Už nějakou dobu, ať mluvíme s jakýmkoli klientem, narážíme na téma cílových skupin a stále se k němu vracíme. Proto jsme se rozhodli zařidit tento základní kámen dobrého marketingu také na náš blog. Bez rozklíčování cílové skupiny a marketingové persony se totiž nehnete z místa a vždycky budete mířit tak nějak neurčitě do davu. A...

Dynamický retargeting

Dynamický retargeting (nejen) pro e-shop

Představte si, že uděláme z vašeho e-shopu kamennou prodejnu. Klient prochází po ulici, uvidí billboard s informací: obchod za padesát metrů vpravo. Se zaujetím ujde těch padesát metrů a vpravo uvidí vaši krásnou ceduli nad obchůdkem. Hned vedle stojí cedule: vstupte dál. Klient tedy  vejde k vám do obchůdku. Vy klienta přivítáte a provedete ho...

chatbot - Social Sprinters

5 důvodů proč si zamilovat chatbota

Už jste se doslechli o chatbotech, kteří pomalu ovládají Facebook Messenger? Náš svět spěje každým dnem ke zjednodušování práce, k automatizaci a veškeré procesy se maximálně zrychlují. A právě tady vzniká příležitost pro chatboty! Naprogramovaní „roboti“, kteří budou komunikovat s lidmi na základě jejich zpráv, odpovědí v chatu. Zní to složitě? Vůbec ne!

Předměty e-mailů

Jak psát předměty e-mailu, aby je příjemci otevřeli

Velká databáze ještě automaticky neznamená, že si váš email přečte hodně lidí. I našim zákazníkům a odběratelům novinek chodí do schránky nejspíš větší množství newsletterů, obchodních sdělení i spamu. Snadno se tak může stát, že váš email skončí nepřečtený nebo dokonce rovnou v koši spolu s ostatními.

Označení Facebook pixelem

Pixel jako nálepka

Facebook pixel – často skloňované slovo ve spojitosti s digitálním marketingem. Ale co to vlastně je? K čemu je dobrý a proč bychom ho měli chtít využívat? Možná máte ve spojitosti s pixelem mnoho otázek. Dnes si zkusíme na pár z nich odpovědět.

Aplikace Social Sprinters

K čemu využít aplikace Social Sprinters?

Než se pustíme do otázky, jak aplikace využít, řekněme si o samotných apkách něco víc 🙂 Vytvářet a programovat aplikace Facebooku namíru můžeme. To možná tušíte. Víte, na kolik ale vytvoření takové hračky vyjde? Většinou se u toho čísla podnikatelům protočí panenky a při pomyšlení, že by mělo jít o jednorázovou, často krátkodobou záležitost, je...

Budování brandu

Image kampaň – proč a k čemu

Není o vás vidu ani slechu? Neexistujete! V průběhu vývoje posledních let jsme vypozorovali jeden fakt, který se nám neustále dokola potvrzuje u každého našeho klienta. Je jedno, jestli se jedná o klienta s kamennou prodejnou, který prodává jízdní kola, sýry, koupelny, nebo vlastní e-shop či je korporátní společnost. Pro všechny platí to stejné. Je...

5 důvodů

5 důvodů proč většina firem netěží z email marketingu

O tom, že vaše databáze je váš poklad, a proč je důležité ji budovat, už jsme psali. Pokud chcete uspět ve svém podnikání, potřebujete prodávat. Nejsnazší, nejlevnější, nejefektivnější způsob se ukrývá v e-mail marketingu. Přesto má většina firem nuzné výsledky nebo e-mail marketing vůbec nevyužívá.

Video na Facebooku

Živé vysílání vs. video na Facebooku

Dnes se pokusíme co nejvíce přiblížit využití videí na Facebooku a zároveň vystihnout jejich výhody a případné nevýhody. Facebook si vytyčil cíl stát se do několika nadcházejících let dominantním hráčem na poli video kanálů. Od toho se také odvíjí rozhodnutí týkající se maximální podpory v šíření video obsahu. Většina Facebookového obsahu se virálně (tedy přirozeným...

Budování komunity

Budování komunity pomocí e-mail marketingu

Vaše komunita je váš poklad v podnikání. Pokud chcete uspět, potřebujete zákazníky a nejsnazší je získat zákazníky z vaší komunity, naladěné databáze kontaktů na váš produkt či projekt. Budujte důvěru, budujte vztahy. Vaši zákazníci vám to vrátí.

  • Odebírat

    Přihlaste se k odběru novinek na našem blogu a zůstaňte s námi v sociálním kontaktu

    Vaše osobní údaje uchováváme jakoby byly naše vlastní. Ochrana osobních údajů
  • Kategorie
  • Zapojte se na facebooku