Mezinárodní týden nošení dětí přinesl BellyBoo® půl milionu

20.11. 2020Tereza Polansky286x

Říká se, že štěstí přeje připraveným, a my rozhodně na podzimní kampaň teplické rodinné firmy BellyBoo® připravení byli. Jakmile se přiblížil Mezinárodní týden nošení dětí, nelenili a vrhli se do akce. Kdy jindy podpořit prodej nosící vsadky e-shopového klienta, když ne právě teď. Této příležitosti prostě museli využít a maximálně ji zužitkovat.

 

K tomu jsme zvolili prodejní kampaně na sociálních sítích a pomohli této malé firmě vydělat během jediného týdne půl milionu korun.

 

Kdo je BellyBoo®?

Jak už jsme zmínili výše, BellyBoo® je česká rodinná firma, která už několik let usnadňuje a zpříjemňuje rodičům nejen období mateřství. Svůj úspěch na podnikatelském poli odstartovali vynikajícím nápadem – vytvořili těhotenskou a nosící vsadku, která s pomocí zip adaptérů padne jako ulitá do každé bundy či kabátu. Šetří tak nejen přírodu, ale i peněženky rodičů. 

 

Skvělých nápadů však mají mnoho, proto se specializují nejen na vsadky a doplňky k nim, ale i na kojící módu, kterou si maminky doslova zamilovaly.

 

S čím potřeboval klient pomoct

Úžasný produkt si vždy zaslouží být vidět. Bylo tedy nutné zapracovat na jeho lepší prezentaci a zároveň ukázat světu, jak BellyBoo® svými výtvory pomáhá mnoha spokojeným rodičům, kteří si tak užívají nádherné chvíle s dětmi, ať jsou kdekoli.

 

Cíl byl naprosto jasný:

Zapracovat na ideálním představení produktu i firmy a zvýšit prodeje.

 

Jaké byly naše úkoly?

  • Vytvořit nový, reprezentativní a hlavně plně funkční e-shop.
  • Najít řešení, které umožňuje přesně měřit konverze.
  • Zapracovat na vizuálu a sjednotit jej.
  • Pracovat s publiky a budovat důvěru i u nově příchozích.
  • Navnadit zákazníky a zvýšit konverze, tedy prodat.

 

A jak jsme toho dosáhli?

Prvním krokem byla změna e-shopu. Předchozí e-shopové řešení Eshopu rychle bylo sice rychlé, ale bohužel nesplňovalo vše, co klient potřeboval. Proto kvůli mnohem větším příležitostem a především možnosti přesně měřit konverze bylo nutné přejít k jinému poskytovateli. Nové eshopové řešení splňovalo vše, co jsme potřebovali a chtěli. 

 

Vyladili jsme perfektně hlavní stránku e-shopu, která nyní plní funkci vychytaného prodejního funnelu primárního produktu – nosící a těhotenské vsadky. Zaujme, poskytuje jasné informace pro pochopení přínosu a funkcí produktu. Nechybí ani reference, příběh značky BellyBoo® a články pro získání důvěry, infografika i video s využitím nabízeného výrobku. Což společně ladí tak skvěle, že to vede až k samotnému prodeji a mnoha spokojeným zákazníkům.

 

Není pochyb o tom, že se nám povedlo vytvořit krásný, plně funkční a reprezentativně vypadající e-shop, který jim umožnil a stále umožňuje mnohem lépe představit samotné produkty zákazníkům, spustit efektní prodejní kampaně a začít hned od začátku prodávat úctyhodnou rychlostí.

 

7denní reklamní kampaň:

Abychom už tak úspěšné prodeje na novém eshopovém řešení ještě více podpořili, využili jsme příležitosti v podobě Mezinárodního týdne nošení dětí. Připravili jsme tedy reklamní kampaň na zvýhodněnou cenu vsadky a v týdnu od 1. do 7. 10. 2020 ji vypustili do světa sociálních sítí. Těchto 7 dní nám bohatě stačilo k tomu, aby BellyBoo® vydělali půl milionu korun a získali další spokojené zákazníky.

 

Co kampaň obsahovala?

  • 3× banner s různou textací a obrázkem, díky kterým jsme získali:
    • téměř 300 nákupů s průměrnou hodnotou objednávky 1 800 Kč
    • průměrnou cenu 99,24 Kč za jeden nákup
    • celkovou tržbu cca 500.000 Kč na vydaných 27.588 

 

Kampaní jsme cílili na všechna publika – noví lidé, lookalikes i stálá publika a vyplatilo se. Jak je zřejmé, kampaň byla velmi úspěšná.

 

Stanovené cíle jsme splnili na jedničku

Díky důsledné práci s publiky a konverzemi, budování důvěry a kvalitnímu a funkčnímu e-shopu, který nabízí vše pro ideální prezentaci produktů i firmy, jsme nejen zvýšili povědomí o univerzálních vsadkách BellyBoo® a jejich kojící módě. Prodeje se nám daří na výbornou a zpět se nám dostává spoustu kladných a nadšených recenzí na produkty i servis této malé rodinné firmy, která svou práci dělá opravdu srdcem.

Tereza Polansky
Spolumajitelka a zakladatelka digitální agentury GreenSocS, která se věnuje komplexní správě firemních sociálních sítí. Ve firmě zajišťuje plynulý chod, její rozvoj a péči o celý tým.
Komentáře