Každý rok věnujeme jeden den tomu, co považujeme za smysluplné.
Pro bono podporujeme marketingem společnosti, které mění svět kolem nás. Ať už jde o neziskovku, startup s dobrým záměrem nebo firmu, která podniká s ohledem na své okolí. Darujeme jim to, co umíme nejlépe – strategii, kreativitu, odborné znalosti a zkušenosti i nadšení pro práci, která má dopad.
Máte ve svém okolí organizaci/společnost, která by si zasloužila naši pomoc?
Nominujte ji do dalšího ročníku akce Daruj den a společně podpořme něco výjimečného.
Původní nízkoprahové centrum pro děti a mládež fungovalo skvěle až do nucené covidové pauzy. Jenže jakmile se bouře přehnala, nedařilo se mostecké Diakonii navázat.
S novým vedením pak přišla také změna ve směřování a mostecká Diakonie potřebovala nový, moderní a uživatelsky přívětivý web.
50 let stará budova už v mnoha ohledech nevyhovovala, a stěhování s ohledem na obyvatele domu nepřipadalo v úvahu. Potřeba byl také bezbariérový přístup. Diakonie stála před rozhodnutím, jakým způsobem rekonstrukci financovat.
Jak to dopadlo?
Letos jsme se rozjeli ve velkém – místo jednoho dne jsme upekli několikadenní akci a stálo to za to! Nahrála tomu možnost pomoci podpořit smysluplný projekt s hlubokou myšlenkou a silným příběhem.
Novému Háru chyběly finance na výrobu paruk pro děti s onkologickým onemocněním. Proto jsme využili našich zkušeností s výkonnostním marketingem na sociálních sítích a finanční dárce Novému Háru přivedli.
Představte si, že otevřete restauraci. Do rekonstrukce prostor investujete spoustu času a peněz. Naberete personál. Nabídku vyladíte od polévek po dezerty. A krátce na to musíte zavřít.
Plzeňce u Žejdlíků jsme darovali jeden den smysluplné práce našeho devítičlenného týmu. Pojďte se s námi podívat, jak jsme ze sebe během něj vyždímali maximum.
Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.