Původní nízkoprahové centrum pro děti a mládež až do nucené covidové pauzy fungovalo skvěle. Jenže jakmile se bouře přehnala, nedařilo se mostecké Diakonii navázat. S novým vedením pak přišla také změna ve směřování celé organizace.
Mostecká Diakonie se nově soustředí na duchovní, duševní a sociální podporu člověka a pravidelnou péči o seniory – a potřebovala o tom dát vědět světu prostřednictvím nového webu. Zkrátka práce pro nás a náš každoroční projekt Daruj den.
Mostecká Diakonie
Pobočka Diakonie Církve bratrské v Mostě je nezisková organizace, která v rámci krizového a pastoračního poradenství pomáhá těm, kteří to potřebují, ať už v rámci církve nebo mimo ni.
Mohou to být lidé ve složitých životních situacích nebo vztazích, ti, kteří se snaží najít a přijmout svoji identitu nebo sexualitu, lidé, kteří z různých důvodů zůstali sami. Může to být každý z nás.
K tomu diakonie také pečuje o seniory v penzionech, a podporuje rodiny.
„Ať je snadné zjistit, co děláme“
Nový web byl pro mosteckou Diakonii v době, kdy se na nás obrátila, nutností. Nejen kvůli výrazné proměně jejích služeb veřejnosti, ale také proto, že ten původní už Diakonii nedokázal reprezentovat tak, jak organizace potřebuje.
Byl zastaralý a vytvořený pomocí šablony Wix. Bylo potřeba:
- Dát veřejnosti jasně a čitelně vědět, jak mostecká Diakonie pomáhá.
- Vytvořit moderní web, na kterém se lidé budou snadno orientovat.
- Nastavit komunikaci s veřejností, podporovateli a komunitou prostřednictvím online nástrojů, jako jsou sociální sítě nebo e-mail marketing.
S čím jsme pomohli
Nový web
- Sešli jsme se nad úvodní konzultací, ze které nám vyplynul záměr a obsah webu.
- Dali jsme dohromady strukturu a navrhli webové řešení.
- No a nakonec jsme nový web vytvořili na klíč od A do Z. 😊
Spojení s komunitou
- Založili jsme mailového klienta a vše nastavili.
- Pomohli jsme se základními automatickými kampaněmi a vytvořili formulář pro sběr kontaktů.
- Založili a nastavili jsme Facebook a Instagram, a při úvodní konzultaci také poradili, jak na ně.
Co na to klient?
„V rámci rozšíření činností naší Diakonie se ukázala potřeba nového webu jako nezbytná. Výběr autora byl otázkou důvěry. S GreenSocS už jsem jednou v této oblasti spolupracovala a vše dobře dopadlo, takže jsem vsadila na dobrou zkušenost. Vše, co se týče tvorby webových stránek, grafiky a obsahu, jsem nechala na nich. Celý web mě mile překvapil – jeho celistvost, uspořádání i design. Web se líbil každému, s kým jsem mluvila a spolupráce s Greeny byla jasná a srozumitelná.“
— Miloslava Jochmanová, vedoucí mostecké Diakonie církve bratrské
Ve stručnosti
Mostecká Diakonie se změnou směřování potřebovala nový, moderní a uživatelsky přívětivý web. Ten jsme vytvořili od návrhu struktury až po finální spuštění, a Diakonie teď jasně říká, co dělá, a pro koho tu je.
Zároveň je nově aktivní na sociálních sítích a s veřejností, podporovateli a komunitou je ve spojení také prostřednictvím e-mailingu, který jsme organizaci pomohli nastavit.
Díky naší spolupráci mostecká Diakonie zvládá lépe komunikovat své poslání, a kromě offline komunity buduje aktivně také tu onlinovou.
Projekt Daruj den – když agentura pomáhá
Možná znáte firmu nebo neziskovku, která má skvělý projekt s pozitivním společenským dopadem. Věnuje mu spoustu energie – ale nemá finance na marketing.
Jednou za rok v GreenSocS takový projekt vybereme a věnujeme mu jeden den práce celého našeho týmu. Jen tak, protože v něm vidíme smysl. A věřte nebo ne, za jeden den se toho dá stihnout opravdu hodně 😊.
Máte takový projekt v okolí, nebo ho tvoříte přímo vy? Přihlaste ho do Daruj den – třeba bude příští ročník ten váš. 😉