S velkou změnou nový web: Jak jsme ukázali, co dělá mostecká Diakonie

moodova-fotografie-mostecka-diakonie

Původní nízkoprahové centrum pro děti a mládež až do nucené covidové pauzy fungovalo skvěle. Jenže jakmile se bouře přehnala, nedařilo se mostecké Diakonii navázat. S novým vedením pak přišla také změna ve směřování celé organizace.

Mostecká Diakonie se nově soustředí na duchovní, duševní a sociální podporu člověka a pravidelnou péči o seniory – a potřebovala o tom dát vědět světu prostřednictvím nového webu. Zkrátka práce pro nás a náš každoroční projekt Daruj den.

 

 

Mostecká Diakonie

Pobočka Diakonie Církve bratrské v Mostě je nezisková organizace, která v rámci krizového a pastoračního poradenství pomáhá těm, kteří to potřebují, ať už v rámci církve nebo mimo ni.

Mohou to být lidé ve složitých životních situacích nebo vztazích, ti, kteří se snaží najít a přijmout svoji identitu nebo sexualitu, lidé, kteří z různých důvodů zůstali sami. Může to být každý z nás.

K tomu diakonie také pečuje o seniory v penzionech, a podporuje rodiny.

 

 

„Ať je snadné zjistit, co děláme“

Nový web byl pro mosteckou Diakonii v době, kdy se na nás obrátila, nutností. Nejen kvůli výrazné proměně jejích služeb veřejnosti, ale také proto, že ten původní už Diakonii nedokázal reprezentovat tak, jak organizace potřebuje.

Byl zastaralý a vytvořený pomocí šablony Wix. Bylo potřeba:

  • Dát veřejnosti jasně a čitelně vědět, jak mostecká Diakonie pomáhá.
  • Vytvořit moderní web, na kterém se lidé budou snadno orientovat.
  • Nastavit komunikaci s veřejností, podporovateli a komunitou prostřednictvím online nástrojů, jako jsou sociální sítě nebo e-mail marketing.

 

 

S čím jsme pomohli

Nový web

  • Sešli jsme se nad úvodní konzultací, ze které nám vyplynul záměr a obsah webu.
  • Dali jsme dohromady strukturu a navrhli webové řešení.
  • No a nakonec jsme nový web vytvořili na klíč od A do Z. 😊

nový-web-mostecka-diakonie

 

Spojení s komunitou

  • Založili jsme mailového klienta a vše nastavili.
  • Pomohli jsme se základními automatickými kampaněmi a vytvořili formulář pro sběr kontaktů.
  • Založili a nastavili jsme Facebook a Instagram, a při úvodní konzultaci také poradili, jak na ně.

příspěvky-sociální -sítě-mostecka-diakonie

 

Co na to klient?

„V rámci rozšíření činností naší Diakonie se ukázala potřeba nového webu jako nezbytná. Výběr autora byl otázkou důvěry. S GreenSocS už jsem jednou v této oblasti spolupracovala a vše dobře dopadlo, takže jsem vsadila na dobrou zkušenost. Vše, co se týče tvorby webových stránek, grafiky a obsahu, jsem nechala na nich. Celý web mě mile překvapil – jeho celistvost, uspořádání i design. Web se líbil každému, s kým jsem mluvila a spolupráce s Greeny byla jasná a srozumitelná.“
Miloslava Jochmanová, vedoucí mostecké Diakonie církve bratrské

 

 

Ve stručnosti

Mostecká Diakonie se změnou směřování potřebovala nový, moderní a uživatelsky přívětivý web. Ten jsme vytvořili od návrhu struktury až po finální spuštění, a Diakonie teď jasně říká, co dělá, a pro koho tu je.

Zároveň je nově aktivní na sociálních sítích a s veřejností, podporovateli a komunitou je ve spojení také prostřednictvím e-mailingu, který jsme organizaci pomohli nastavit.

Díky naší spolupráci mostecká Diakonie zvládá lépe komunikovat své poslání, a kromě offline komunity buduje aktivně také tu onlinovou.

 


 

Projekt Daruj den – když agentura pomáhá

Možná znáte firmu nebo neziskovku, která má skvělý projekt s pozitivním společenským dopadem. Věnuje mu spoustu energie – ale nemá finance na marketing.

Jednou za rok v GreenSocS takový projekt vybereme a věnujeme mu jeden den práce celého našeho týmu. Jen tak, protože v něm vidíme smysl. A věřte nebo ne, za jeden den se toho dá stihnout opravdu hodně 😊.

Máte takový projekt v okolí, nebo ho tvoříte přímo vy? Přihlaste ho do Daruj den – třeba bude příští ročník ten váš. 😉

Udělejte první krok k lepšímu marketingu

Ozvěte se nám a společně probereme, jak váš byznys posunout.

Learn how we helped 100 top brands gain success