Zvýšili jsme zisk o víc jak 600 procent za měsíc. Jde to!

8.8. 2022Tereza Polansky39x

Zisk s GreenSocS, YES!

Každá spolupráce nám prostě musí dávat smysl. Co má větší smysl, než zábavná výuka dětí? Projekt Příroda do kapsy to jsou do nejmenšího detailu vyladěné výukové kartičky. Jsou nádherné, barevné, děti je milují, prostě super nápad! Že bychom tomu trošku pomohli k vyššímu ziku? Reklama na sociálních sítích nemá limity. Když víte jak na to, dostaví se očekávaný zisk a někdy i víc!

Jana a příroda

Jana Posslová je maminka, která miluje rostliny a tíhne k přírodě. Vždycky chtěla pomáhat nejen přírodě, ale i lidem okolo. Rozhodla se, že začne se svým vysněným projektem.

Už na první schůzce jsme si padli do oka. Bylo jasné, že nám spolupráce dává smysl. Uděláme pro Janu to, co umíme nejlíp a její byznys vystřelíme do oblak!

Plácli jsme si na konci dubna. Přírodě do kapsy se tehdy příliš nedařilo. Nedařilo je ještě slabé slovo. Čistý zisk byl v mínusu. Bylo to tehdy přesně dvanáct tisíc a pár kaček. Takže jsme mákli a na plný pecky jsme to rozjeli od začátku května. Naše odhodlání a úsilí přineslo kýžené ovoce ještě dřív, než jsme všichni čekali.

Janinu Přírodu do kapsy jsme vystřelili snad až do vesmíru a div že nám na dveře neklepaly  kontroly letového provozu. Během měsíce jsme extrémně zvýšili obrat i samotný zisk! A to prostě chcete! 🙂

Kartičky Přírody do kapsy jsou krásné a teď už i ziskové

Barevné, hravé a nápadité, to jsou kartičky Jany Posslové! Takový projekt jen čeká na pořádný zisk!

Facebook jako nástroj pro den D

Není tajemstvím, že se specializujeme na sociální sítě. Máme za sebou dost úspěšných projektů a můžeme jednoznačně říct, že jsme v tom, co děláme, naprostá špička. Pro pochybovače, škarohlídy a věčné skeptiky máme změřené výsledky.

Pro Janu a její Přírodu do kapsy jsme tvořili nová publika a k tomu jsme pořádně rozhýbali i aktivní publika. Rozjeli jsme komunikaci pravidelnými příspěvky o tom, co děláme, jaké kartičky jsou k zakoupení, co se chystá a tak podobně. Pomalu se blížil den dětí… Pro nás to byl den s pracovním názvem “Den D”. Jak příznačné, že?

Nečekali jsme ani minutu a chytili jsme tuto příležitost za pačesy. Vytvořili jsme řadu kampaní na prodej. Do reklamy jsme zainvestovali násobně víc než do té doby: Vznikl ideální prostor, stačilo do toho jen prásknout a sklidit, co jsme zaseli. To se také stalo.

Řada kampaní na prodej Přírody do kapsy vystřelila obrovský zisk!

Rozjeli jsme komunikaci pravidelnými příspěvky o tom, co děláme, jaké kartičky jsou k zakoupení, co se chystá a tak podobně. Kampaně hned naskočily do zisku!

Co říkají cifry? Byl z toho zisk?

Byl to prostě absolutní přepal! Několik druhů zboží se okamžitě vyprodalo. Tiskárny praskaly ve švech a všichni mrkali na drát, co se to děje. Tedy, všichni kromě nás. My tohle opravdu neděláme týden ani dva, takže jsme si s dobrým pocitem řekli: „Zase jsme to zmákli!“

  • Zvýšení obratu se v číslech vyšplhalo na úžasných 853 %
  • Ta zajímavější část tedy zisk vystřelil o téměř 650 %
  • S media budgetem na Facebook Ads 213 tisíc se obrat vyšplhal na 664 tisíc a stále roste.
  • Takže pro ty znalejší: ROAS jsme vytáhli na krásných 3,1.

Samochvála smrdí, jasně, víme. Tohle jsou ale jen holá fakta. Takže ještě trocha chvály od Jany:

„Od agentury jsem očekávala navýšení objednávek na e-shopu, což se splnilo hned od prvního dne spolupráce. Spolupráce je bezproblémová, komunikace rychlá a věcná a všichni jsou ochotní kdykoli s čímkoli poradit. Děkuji za Vaši energii, která mi pomáhá posouvat můj vysněný projekt kupředu.“

– Jana Posslová, zakladatelka projektu Příroda do Kapsy

 

Tohle je zkrátka práce, která nás obrovsky moc baví a výsledky nás ženou vpřed! Tak se zatím mějte a vidíme se na dalším milníku. Něco nám říká, že to bude už brzy! 🙂

Vaši Greeni, společnost s výkonem neomezeným.

Tereza Polansky
Spolumajitelka a zakladatelka digitální agentury GreenSocS, která se věnuje komplexní správě firemních sociálních sítí. Ve firmě zajišťuje plynulý chod, její rozvoj a péči o celý tým.
Komentáře