MARKETING NA FÉROVKU.

OTEVŘENĚ A BEZ KECŮ.

Zveme vás na pravidelná online setkání marketingových expertů s podnikateli, zaměstnanci
a studenty, kteří chtějí rozvíjet své podnikání. Jde o otevřenou konzultaci, kde jasně, přímo a bez zbytečných keců řešíme marketing vašich firem.

Probereme s vámi konkrétní problémy a možnosti vašeho byznysu z pohledu marketingu. 

Nejbližší setkání

Co s námi můžete konzultovat: 

Nastavení

Řešíme technické nastavení Facebooku a Business Manageru včetně problémů a chyb.

Proces

Procházíme celý proces marketingu. Vezmeme to od kreativ a obsahové komunikace, přes nastavení reklam až po řešení webů a eshopů.

Potenciál

Pomáháme vám s pochopením a počítáním vašeho potenciálu - kam a jak můžete růst.

Komplexnost

Díváme se i na produkt samotný. Co přináší, v čem může být lepší, zda je dobře nastavena jeho cena.

Strategie a plány

Nepracujeme s krátkodobými řešeními. Jde nám o dlouhodobou udržitelnost a růst projektu.

Je jedno, jestli jste interní marketingový zaměstnanec, student, který zakládá svůj první start up,
nebo ředitel firmy
s třicetiletou tradicí. U nás je místo pro každého.

JAK TO PROBÍHÁ?

Každou první středu v měsíci se sejdeme na ZOOMu ve 14:00. Začneme zlehka teorií a pak se pustíme do vašich projektů. Uděláme společně mikroaudit a zjistíme, v čem můžete být lepší a kde jsou slabé stránky vašeho podnikání.

na ferovku
  • 1
    Nejprve si projdeme markeťáckou teorii - tvorbu reklam, spouštění reklam, správné texty, jak by měla vypadat grafika, jak správně poskládat web, atd. Většinu ukazujeme na reálných příkladech a projektech tak, abyste si to dovedli představit. Prostě ukázaná platí.
  • 2
    Pak se podíváme na vás a vaše projekty. Zjistíme, proč vám nefunguje kampaň, z jakého důvodu návštěvníci webu nenakupují, proč vás Facebook zablokoval... probereme cokoli, s čím si nevíte rady.
  • 3
    Společně vytvoříme mikroaudit vašeho byznysu a sociálních sítí.

Vše je ZDARMA, dobrovolné a bez povinnosti využívat našich služeb.

PLÁN ONLINE SETKÁNÍ

Setkáváme se každou první středu v měsíci ve 14:00 a tématem nejbližšího setkání je:

  • 27. 9. Připravte se na sezónu aneb jak podojit Vánoce

Co je obsahem teoretické části?

1. JAK vytěžit publikum na maximum? Získejte z vaší komunity co nejvíc.

  • Nikoho nepřemluvíte ke koupi tak rychle, jako skalního fanouška vašeho produktu. Zaujměte své publikum dřív, než to za vás udělají druzí!

2. JAK se odlišíte během Vánoc od konkurence?

  • Všichni dělají slevové kupóny, píší e-maily, posílají informace o výprodeji a hlavně se soustředí na propagaci během Black Friday. Udělejte to líp, jinak a buďte přitom chytří!
  • A jak? Tak to vám neřekneme, my vás to totiž rovnou naučíme!

3. JAK vytvoříte správné sdělení?

  • "Kupte si auto, protože hezky voní. Objednejte si láhev vína, protože na spodní straně špuntu jsme namalovali kytičku. Předplaťe si online přednášky, protože beztak nemáte co dělat." Tak ne, to by nešlo.
  • Ukážeme vám, která sdělení fungují a která jsou... na nic. Přidejte se na webinář!

Skryté: Téma Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?

1. Úvod do tématu: Co je přidaná hodnota a proč je důležitá pro úspěšné podnikání

  • Definice přidané hodnoty a proč je klíčová pro získání konkurenční výhody
  • Jak vytvářet přidanou hodnotu, která splňuje potřeby zákazníků a zlepšuje jejich zážitek

2. Identifikace zákaznických potřeb: Jak zjistit, co zákazník opravdu potřebuje

  • Jak získat zákaznickou zpětnou vazbu a analyzovat ji, aby se porozumělo potřebám zákazníků
  • Jak vytvářet persony a jak je využívat pro porozumění zákaznickým potřebám
  • Jak vytvořit produkty, které řeší problémy a uspokojují potřeby zákazníků

3. Inovace produktu: Jak vylepšit svůj produkt a vytvořit konkurenční výhodu

  • Jaké jsou možnosti inovace produktu, aby se vytvořila přidaná hodnota
  • Jak sledovat a analyzovat trh, aby se získaly nové nápady na inovaci produktu
  • Jak získat konkurenční výhodu pomocí inovace produktu

4. Kvalita a design produktu: Jak kvalita a design ovlivňují zákaznickou zkušenost

  • Jak zajistit vysokou kvalitu produktu, aby zákazníci byli spokojeni a produkt byl konkurenceschopný
  • Jak design produktu ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jaký vliv má na prodejnost
  • Jak vytvořit unikátní design produktu, který zaujme zákazníky

5. Cenová strategie: Jak stanovit správnou cenu pro svůj produkt

  • Jaké faktory ovlivňují cenu produktu a jak je správně stanovit
  • Jaké jsou možnosti cenové strategie a jak vybrat tu nejvhodnější pro váš produkt
  • Jaké jsou výhody a nevýhody různých cenových strategií

6. Marketingová strategie: Jak efektivně propagovat produkt a získat zákazníky

  • Jakým způsobem propagovat produkt a jakou roli hraje marketingová strategie v získávání

Proběhlá setkání

  • Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?
    Jak vysvětlit zákazníkům, v čem je váš produkt skvělý, co je důležité a jak to komunikovat.
  • Cesta zákazníka a nákupní proces
    Od kliknutí na reklamu, prohlížení webu, až po přidání zboží do košíku a úspěšný prodej.
  • Finanční ekonomické modely ve výkonnostní reklamě
    Jak si spočítat, kdy se mi reklama vyplatí a jak si správně nastavit náklady.
  • Cílem marketingu není prodej
  • HR marketing a brand společnosti
    Co dělat, aby nám fungovaly HR kampaně? Koho hledat? Jak získat kvalitní kandidáty?
  • Jak na správnou kreativu
    Texty, grafika, titulky a vše okolo, aby vám reklamy dobře fungovaly.
  • Nástrahy reklamního účtu na Facebooku
    Na co si dát pozor, proč vás blokují, co určitě nedělat a co je naopak nutné.

KDO JSME? A CO DĚLÁME?

marketingova_agentura_most_greensocs

Jsme digitální agentura z Mostu. Na trhu působíme už 7 let. Jsme tým mladých a zkušených odborníků, kteří patří mezi špičku specialistů na sociální sítě. A nejen to. Jdeme ještě mnohem dál… Své znalosti a zkušenosti ze světa sítí a marketingu obohacujeme o pořádnou dávku elánu a skvělých nápadů. To celé předáváme našim klientům, kteří chtějí růst a rozvíjet své podnikání.

A jaká je naše filozofie?

  • Neschováváme se za čísla a odborné pojmy.
    Vždy vám vše na rovinu a srozumitelně vysvětlíme.
  • Ke každému projektu přístupujeme komplexně.
    Vždy analyzujeme a sledujeme celý proces. Od samotného produktu až po webové stránky.
  • Lidský přístup
    Každý projekt opečováváme jako vlastní dítě.

REGISTRACE