MARKETING NA FÉROVKU.

OTEVŘENĚ A BEZ KECŮ.

Zveme vás na pravidelná online setkání marketingových expertů s podnikateli, zaměstnanci
a studenty, kteří chtějí rozvíjet své podnikání. Jde o otevřenou konzultaci, kde jasně, přímo a bez zbytečných keců řešíme marketing vašich firem.

Probereme s vámi konkrétní problémy a možnosti vašeho byznysu z pohledu marketingu. 

Co s námi můžete konzultovat: 

Nastavení

Řešíme technické nastavení Facebooku a Business Manageru včetně problémů a chyb.

Proces

Procházíme celý proces marketingu. Vezmeme to od kreativ a obsahové komunikace, přes nastavení reklam až po řešení webů a eshopů.

Potenciál

Pomáháme vám s pochopením a počítáním vašeho potenciálu - kam a jak můžete růst.

Komplexnost

Díváme se i na produkt samotný. Co přináší, v čem může být lepší, zda je dobře nastavena jeho cena.

Strategie a plány

Nepracujeme s krátkodobými řešeními. Jde nám o dlouhodobou udržitelnost a růst projektu.

Je jedno, jestli jste interní marketingový zaměstnanec, student, který zakládá svůj první start up,
nebo ředitel firmy
s třicetiletou tradicí. U nás je místo pro každého.

JAK TO PROBÍHÁ?

Každou první středu v měsíci se sejdeme na ZOOMu ve 14:00. Začneme zlehka teorií a pak se pustíme do vašich projektů. Uděláme společně mikroaudit a zjistíme, v čem můžete být lepší a kde jsou slabé stránky vašeho podnikání.

na ferovku
  • 1
    Nejprve si projdeme markeťáckou teorii - tvorbu reklam, spouštění reklam, správné texty, jak by měla vypadat grafika, jak správně poskládat web, atd. Většinu ukazujeme na reálných příkladech a projektech tak, abyste si to dovedli představit. Prostě ukázaná platí.
  • 2
    Pak se podíváme na vás a vaše projekty. Zjistíme, proč vám nefunguje kampaň, z jakého důvodu návštěvníci webu nenakupují, proč vás Facebook zablokoval... probereme cokoli, s čím si nevíte rady.
  • 3
    Společně vytvoříme mikroaudit vašeho byznysu a sociálních sítí.

Vše je ZDARMA, dobrovolné a bez povinnosti využívat našich služeb.

PLÁN ONLINE SETKÁNÍ

Setkáváme se každou první středu v měsíci ve 14:00 a tématem nejbližšího setkání je:

  • Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?
    Jak vysvětlit zákazníkům, v čem je váš produkt skvělý, co je důležité a jak to komunikovat.

Co je obsahem teoretické části?

1. Úvod do tématu: Co je přidaná hodnota a proč je důležitá pro úspěšné podnikání?

2. Identifikace zákazníkovy potřeby: Jak zjistit, co zákazník opravdu potřebuje?

3. Inovace produktu: Jak vylepšit svůj produkt a vytvořit konkurenční výhodu?

4. Kvalita a design produktu: Jak kvalita a design ovlivňují zákaznickou zkušenost?

5. Cenová strategie: Jak stanovit správnou cenu pro svůj produkt?

6. Marketingová strategie: Jak efektivně propagovat produkt a získat zákazníky?

Skryté: Téma Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?

1. Úvod do tématu: Co je přidaná hodnota a proč je důležitá pro úspěšné podnikání

  • Definice přidané hodnoty a proč je klíčová pro získání konkurenční výhody
  • Jak vytvářet přidanou hodnotu, která splňuje potřeby zákazníků a zlepšuje jejich zážitek

2. Identifikace zákaznických potřeb: Jak zjistit, co zákazník opravdu potřebuje

  • Jak získat zákaznickou zpětnou vazbu a analyzovat ji, aby se porozumělo potřebám zákazníků
  • Jak vytvářet persony a jak je využívat pro porozumění zákaznickým potřebám
  • Jak vytvořit produkty, které řeší problémy a uspokojují potřeby zákazníků

3. Inovace produktu: Jak vylepšit svůj produkt a vytvořit konkurenční výhodu

  • Jaké jsou možnosti inovace produktu, aby se vytvořila přidaná hodnota
  • Jak sledovat a analyzovat trh, aby se získaly nové nápady na inovaci produktu
  • Jak získat konkurenční výhodu pomocí inovace produktu

4. Kvalita a design produktu: Jak kvalita a design ovlivňují zákaznickou zkušenost

  • Jak zajistit vysokou kvalitu produktu, aby zákazníci byli spokojeni a produkt byl konkurenceschopný
  • Jak design produktu ovlivňuje zákaznickou zkušenost a jaký vliv má na prodejnost
  • Jak vytvořit unikátní design produktu, který zaujme zákazníky

5. Cenová strategie: Jak stanovit správnou cenu pro svůj produkt

  • Jaké faktory ovlivňují cenu produktu a jak je správně stanovit
  • Jaké jsou možnosti cenové strategie a jak vybrat tu nejvhodnější pro váš produkt
  • Jaké jsou výhody a nevýhody různých cenových strategií

6. Marketingová strategie: Jak efektivně propagovat produkt a získat zákazníky

  • Jakým způsobem propagovat produkt a jakou roli hraje marketingová strategie v získávání

Proběhlá setkání

  • Cesta zákazníka a nákupní proces
    Od kliknutí na reklamu, prohlížení webu, až po přidání zboží do košíku a úspěšný prodej.
  • Finanční ekonomické modely ve výkonnostní reklamě
    Jak si spočítat, kdy se mi reklama vyplatí a jak si správně nastavit náklady.
  • Cílem marketingu není prodej
  • HR marketing a brand společnosti
    Co dělat, aby nám fungovaly HR kampaně? Koho hledat? Jak získat kvalitní kandidáty?
  • Jak na správnou kreativu
    Texty, grafika, titulky a vše okolo, aby vám reklamy dobře fungovaly.
  • Nástrahy reklamního účtu na Facebooku
    Na co si dát pozor, proč vás blokují, co určitě nedělat a co je naopak nutné.

KDO JSME? A CO DĚLÁME?

marketingova_agentura_most_greensocs

Jsme digitální agentura z Mostu. Na trhu působíme už 7 let. Jsme tým mladých a zkušených odborníků, kteří patří mezi špičku specialistů na sociální sítě. A nejen to. Jdeme ještě mnohem dál… Své znalosti a zkušenosti ze světa sítí a marketingu obohacujeme o pořádnou dávku elánu a skvělých nápadů. To celé předáváme našim klientům, kteří chtějí růst a rozvíjet své podnikání.

A jaká je naše filozofie?

  • Neschováváme se za čísla a odborné pojmy.
    Vždy vám vše na rovinu a srozumitelně vysvětlíme.
  • Ke každému projektu přístupujeme komplexně.
    Vždy analyzujeme a sledujeme celý proces. Od samotného produktu až po webové stránky.
  • Lidský přístup
    Každý projekt opečováváme jako vlastní dítě.

REGISTRACE