MARKETING NA FÉROVKU.
OTEVŘENĚ A BEZ KECŮ.
Zveme vás na pravidelná online setkání marketingových expertů s podnikateli, zaměstnanci
a studenty, kteří chtějí rozvíjet své podnikání. Jde o otevřenou konzultaci, kde jasně, přímo a bez zbytečných keců řešíme marketing vašich firem.
Probereme s vámi konkrétní problémy a možnosti vašeho byznysu z pohledu marketingu.
Nastavení
Řešíme technické nastavení Facebooku a Business Manageru včetně problémů a chyb.
Proces
Procházíme celý proces marketingu. Vezmeme to od kreativ a obsahové komunikace, přes nastavení reklam až po řešení webů a eshopů.
Potenciál
Pomáháme vám s pochopením a počítáním vašeho potenciálu - kam a jak můžete růst.
Komplexnost
Díváme se i na produkt samotný. Co přináší, v čem může být lepší, zda je dobře nastavena jeho cena.
Strategie a plány
Nepracujeme s krátkodobými řešeními. Jde nám o dlouhodobou udržitelnost a růst projektu.
Je jedno, jestli jste interní marketingový zaměstnanec, student, který zakládá svůj první start up,
nebo ředitel firmy s třicetiletou tradicí. U nás je místo pro každého.
Každou první středu v měsíci se sejdeme na ZOOMu ve 14:00. Začneme zlehka teorií a pak se pustíme do vašich projektů. Uděláme společně mikroaudit a zjistíme, v čem můžete být lepší a kde jsou slabé stránky vašeho podnikání.

- 1Nejprve si projdeme markeťáckou teorii - tvorbu reklam, spouštění reklam, správné texty, jak by měla vypadat grafika, jak správně poskládat web, atd. Většinu ukazujeme na reálných příkladech a projektech tak, abyste si to dovedli představit. Prostě ukázaná platí.
- 2Pak se podíváme na vás a vaše projekty. Zjistíme, proč vám nefunguje kampaň, z jakého důvodu návštěvníci webu nenakupují, proč vás Facebook zablokoval... probereme cokoli, s čím si nevíte rady.
- 3Společně vytvoříme mikroaudit vašeho byznysu a sociálních sítí.
Vše je ZDARMA, dobrovolné a bez povinnosti využívat našich služeb.
Setkáváme se každou první středu v měsíci ve 14:00 a tématem nejbližšího setkání je:
- Jak vytvořit přidanou hodnotu svého produktu?Jak vysvětlit zákazníkům, v čem je váš produkt skvělý, co je důležité a jak to komunikovat.
Co je obsahem teoretické části?
1. Úvod do tématu: Co je přidaná hodnota a proč je důležitá pro úspěšné podnikání?
2. Identifikace zákazníkovy potřeby: Jak zjistit, co zákazník opravdu potřebuje?
3. Inovace produktu: Jak vylepšit svůj produkt a vytvořit konkurenční výhodu?
4. Kvalita a design produktu: Jak kvalita a design ovlivňují zákaznickou zkušenost?
5. Cenová strategie: Jak stanovit správnou cenu pro svůj produkt?
6. Marketingová strategie: Jak efektivně propagovat produkt a získat zákazníky?

Proběhlá setkání
- Cesta zákazníka a nákupní procesOd kliknutí na reklamu, prohlížení webu, až po přidání zboží do košíku a úspěšný prodej.
- Finanční ekonomické modely ve výkonnostní reklaměJak si spočítat, kdy se mi reklama vyplatí a jak si správně nastavit náklady.
- Cílem marketingu není prodej
- HR marketing a brand společnostiCo dělat, aby nám fungovaly HR kampaně? Koho hledat? Jak získat kvalitní kandidáty?
- Jak na správnou kreativuTexty, grafika, titulky a vše okolo, aby vám reklamy dobře fungovaly.
- Nástrahy reklamního účtu na FacebookuNa co si dát pozor, proč vás blokují, co určitě nedělat a co je naopak nutné.

Jsme digitální agentura z Mostu. Na trhu působíme už 7 let. Jsme tým mladých a zkušených odborníků, kteří patří mezi špičku specialistů na sociální sítě. A nejen to. Jdeme ještě mnohem dál… Své znalosti a zkušenosti ze světa sítí a marketingu obohacujeme o pořádnou dávku elánu a skvělých nápadů. To celé předáváme našim klientům, kteří chtějí růst a rozvíjet své podnikání.
A jaká je naše filozofie?
- Neschováváme se za čísla a odborné pojmy.Vždy vám vše na rovinu a srozumitelně vysvětlíme.
- Ke každému projektu přístupujeme komplexně.Vždy analyzujeme a sledujeme celý proces. Od samotného produktu až po webové stránky.
- Lidský přístupKaždý projekt opečováváme jako vlastní dítě.