K čemu využít aplikace Social Sprinters?

26.2. 2018Tereza Polansky1843x

Než se pustíme do otázky, jak aplikace využít, řekněme si o samotných apkách něco víc 🙂 Vytvářet a programovat aplikace Facebooku namíru můžeme. To možná tušíte. Víte, na kolik ale vytvoření takové hračky vyjde? Většinou se u toho čísla podnikatelům protočí panenky a při pomyšlení, že by mělo jít o jednorázovou, často krátkodobou záležitost, je chytají doslova mdloby. Dá se na to ale vyzrát mnohem jednodušeji! Chcete vědět jak?

Social Sprinters přišli s geniální myšlenkou. Vytipovali hned několik nejžádanějších typů a stvořili platformu pro uživatelsky snadnou tvorbu. Konec složitému programování, konec desítkám hodin práce a hlavně! Vedle času šetří i vaše peníze.

Mají pro každého nového zákazníka 14 denní zkušební dobu, takže zaregistrovat a ozkoušet je můžete za cenu jedné jediné koruny. Rozuměj 14 dní za 1 Kč! V rámci zkušební doby si můžete zkusit vytvořit všechny dostupné aplikace, nasadit je na stránku, propojit s e-mailingovým systém a spustit krátkou kampaň na zkoušku, abyste viděli, jak to celé funguje. No není to hej?

 

20 druhů Facebookových aplikací natěšeně čeká

Dobrá, možná zatím nevíte, jaké aplikace už spatřily světlo světa. Tím pádem nedokážete plně docenit hodnotu toho, co jsme v předchozím odstavci napsali. Tak si jdeme aspoň některé aplikace přiblížit, ať víte, o co přicházíte, jestli Facebookové aplikace zatím nevyužíváte 🙂

 

Informační záložka – sdělujte informace snadno a rychle

Informační záložka - Social Sprinters

Nemáte web, je zastaralý nebo nemáte příliš vstřícného webaře a vy sami si s webem težko poradíte? Zároveň byste potřebovali vytroubit informace pro zákazníky do světa? Odpovědí je INFORMAČNÍ ZÁLOŽKA. Může vám posloužit jako „příletová“ nebo taky vstupní stránka. Tedy stránka, na kterou dostanete uživatele např. z reklamy na Facebooku. Sdělíte informace nebo dokonce získáte konverzi v podobě prokliku dál. Tohle už je jen na vás!

Příklad: My jsme informační záložky využili hojně u našeho zákazníka s kamennou prodejnou. V okolí byli známí tím, že dělají koupelny a mají koupelnové zboží. Jenže! Už málokdo tušil, že v průběhu jejich více než 20 letého působení na trhu rozšířili své služby také o kuchyně, podlahy a interiérové dveře. Jejich web byl ale tehdy už několik let starý a zrovna nevěděli, co dál – Upravit a „poladit“ se současným webařem? Změnit dodavatele? Předělat komplet? Než si stihli odpovědět a vyřešit tyhle otázky, už několik měsíců běžely kampaně, které v jejich okolí hlásily, že Šujan už dávno nejsou jen koupelny (jedna informační záložka). Haló, děláme také kuchyně (druhá informační záložka), vinyl (třetí informační záložka) a interiérové dveře (čtvrtá informační záložka). Každá záložka obsahovala obrázkovou slide show, prezentovala tu danou službu jednoduchým, aktuálním a svěžím způsobem. Na jejím konci zvala návštěvníka záložky k návštěvě prodejny. A pro opravdu zvídavé nabízela i tlačítko s proklikem na starý web, kde byly detailnější informace k poskytované službě.

 

Je libo trezor nebo truhlu s pokladem? – nechte tipovat a vyhrávat

Trezor - Social SprintersSoutěže – oblíbená zábava. A kdo říká, že musíte skončit u „Dej lajk, sdílej a my budeme losovat.“ Možností, jak neotřele zaujmout je spousta! Jednou z nich může být právě tipování kódů. Tipování lidi zkrátka baví, odhalují tajemství a nestojí to zase tolik námahy. A když navíc slíbíte odměnu, utrhají vám ruce. A vy budete rozšiřovat e-mailovou databázi raz-dva.

Příklad: Tipovací trezor jsme použili u mega rychlé kampaně, kterou byla soutěž o 3×2 lístky na koncert Tomáše Kluse v Mostě. Během asi 3 dní jsme chtěli rozdat 3 lidem celkem 6 lístků a zároveň vytěžit ze soutěže maximum – získat kontakt a komunikovat dál. Během zmíněných 3 dnů se skutečně strhla lavina, my rozdali slíbené vstupenky, ale také rozšířili zákazníkovi e-mailovou databázi o celou 1/3 původní velikosti.

 

Kolotoč štěstí – zatočit, vytočit a ještě poslat e-mail

Kolotoč štěstí - Social SprintersJednoduché jako facka, ne? V této aplikaci vytvoříte skutečný Kolotoč štěstí, kterým točí vaši zákazníci a snaží se vyhrát jednu z vašich výher. Počet můžete volit libovolně. Aplikace zároveň stáhne jejich e-mail a vy můžete znovu rozšiřovat svou databázi. Skvělé řešení především pro e-shopy.

Příklad: Tady můžete vidět podobu našeho Valentýnského kolotoče štestí. Firma do té doby nepodnikala žádné velké marketingové kroky, tato kampaň byla úvodní a spoustila vlnu reakcí. Aplikace navíc sesbírala několik tisíc e-mailových adres. Průběh celé kampaně jsme pro vás zmapovali v této Případové studii >>>

 

Tzv. magnet zdarma i na vašem Facebooku – budujte databázi ze všech stran

Budování databáze na FacebookuDůležitost budování databáze si pravděpodobně uvědomuje každý podnikatel i marketér. Máte pro tuto příležitost vytvořený nějaký magnet zdarma? Ať už jste vytvořili e-book, video nebo infografiku, využijte je namaximum! Díky aplikaci Budování databáze můžete nabízet svůj produkt zdarma ke stažení také na své Facebookové stránce.

Příklad: Časopis Zenshin hledá nové čtenáře a odběratele. Svou ukázku časopisu zdarma může díky této aplikaci nabízet na Facebookové stránce. Po zadání e-mailu a zaslání ukázky následuje série na sebe navazujících e-mailů (tzv. Smart kampaň), která čtenáře provádí až k výzvě objednání předplatného.

 

Připravte zábavný kvíz a skliďte aplaus!

Kvízy a testy na FabookuS aplikací Kvízy a testy vytvoříte jedinečnou zábavu, která jen tak neomrzí. Pobavíte své publikum, možná trochu poučíte ve svém oboru a jako bonus získáte jejich e-mail. Všichni jsou spokojení.

Příklad: Na FB stránce Tipko živě z Mostecka jsme zkusili rozjet zábavný kvíz nazvaný „Jak jsi velký Mostečan?“. Přidali pár zajímavých otázek, jako např. Kolik je v Mostě kruhových objezdů a poznávání míst na fotkách. Mostečani se bavili a Mostecký kulturní magazín zdarma budoval e-mailovou databázi, kterou teď může pravidelně oslovovat se zajímavostmi z tohoto města a jeho okolí. Cíl splněn.

 

Propojte Facebook s Instagramem ještě líp

Propojení Instagramu s FacebookemV nastavení Facebookové stránky ji můžete hravě propojit se svým Instagramovým účtem. Následně se vaše reklama zobrazuje nejen na Facebooku, ale také na Instagramu pod správným účtem. Navíc můžete odkaz na IG dostat také do informací o stránce. Chtěli byste přeci jen něco víc?  S aplikací Instagram můžete zobrazit svůj IG účet mezi záložkami na Facebooku a navíc tento účet i snadno propagovat.

Příklad: Protože chocoMe využívá plně svůj Instagram teprve nějakou chvilku, čas od času ho propagujeme také na Facebooku. Každá zmínka o našem účtu a zajímavých fotkách napomůže sběru nových followerů.

 

Větší banner a s libovolným množstvím textu? Proč ne!

Plakát - Náborová kampaň na FacebookuFacebooková aplikace Plakát vám dává příležitost propagovat banner se speciální nabídkou naprosto neomezeně, tedy bez ohledu na požadavky Facebooku pro reklamu. Zpravidla se musíme držet pravidla max. 20 % textu v obrázku. Když ale vytvoříte parádní banner, který zaujme na první pohled a proklik vede do aplikace, kde máte podrobnější informace, nepotřebujete ani žádnou příletovou stránku na webu a máte vyhráno!

Příklad: Severočeská teplárenská hledá kolegy. Graficky zpracovaný náborový plakát jsme potřebovali dostat na Facebook a pořádně zapropagovat. Obyčejný příspěvek nepřicházel v tomto případě v úvahu, takže přišla na řadu apka. Poutavý banner do příspěvku s proklikem a parádní kampaň je na světě!

 

I jídelní lístek může překvapit

Jídelní lístek jako katalog jízdních kolPod aplikací Jídelní lístek si všichni jistě představí vymazlené restaurační menu na Facebooku. Nutně tomu tak ale být nemusí. Zapojte při tvorbě trochu kreativity a „čarujte“. Vytvořit se dá mnohé 🙂

Příklad: Náš zákazník CykloPoint Most potřeboval aplikaci, která bude fungovat jako katalog nových jízdních kol, abychom mohli propagovat žhavé novinky na skladě. Ovšem v době, kdy tato aplikace ještě vůbec neexistovala. A protože nás jen tak něco nezastaví, pustili jsme se do kouzlení a vykouzlili z Jídelního lístku katalog novinek od Meridy. Hlavu jsme zamotali i programátorům Social Sprinters ( 😀 ) a sklidili úspěch na všech frontách 🙂

 

Představte své produkty i na Facebooku

Produktový katalog na FacebookuProduktový katalog dává příležitost prezentaci všech vašich zajímavých produktů na jednom místě. Zaujměte své návštěvníky a odvěďte je rovnou k nákupu do připraveného e-shopu.

Příklad: E-shop Apneaman nabízí spoustu vybavení k plavání a potápění. Mimo přeprodeje produktů velkých výrobců mají ale spoustu jedinečných a naprosto parádních produktů z vlastní dílny, které díky Produktovému katalogu můžou snadno předvést na Facebooku potenciálním zákazníkům.

 

Tvořte dle libosti aneb sladká tečka na závěr

Prodej na FacebookuNemáte rádi svázanost předdefinovanými šablonami s omezenými možnostmi? Přesně pro vás bude aplikace Prodej. Stanovte si cíl a dosáhněte ho na Facebooku pomocí této univerzální aplikace. Kombinovat se dají všechny aplikace Social Sprinters a dokonce i něco navíc.

Příklad: Pomocí aplikace Prodej se dá tvořit mnohé. V tomto případě jsme propagovali koncert Petra Vondráčka a kapeli Knezaplacení pro kulturní organizaci SPOKUL Heřmanův Městec. Aplikace obsahovala upoutávku v podobě videa, všechny podrobné informace i spouštěč k nákupu v podobě funkčního odpočtu zbývajícího času do koncertu.

 

To je jen něco málo z naší dílny kouzlení na Facebooku. Možností je samozřejmě ještě mnohem víc a stále přibývají další. Máte své zkušenosti s aplikacemi? Podělte se v komentářích. Chtěli byste některou z aplikací vyzkoušet? Ozvěte se. Společně vymyslíme a dodáme vašemu Facebooku šmrnc.

Tereza Polansky
Spolumajitelka a zakladatelka digitální agentury GreenSocS, která se věnuje komplexní správě firemních sociálních sítí. Ve firmě zajišťuje plynulý chod, její rozvoj a péči o celý tým.
Komentáře