Na nás si nepřijde aneb jak jsme darovali den a přivedli nové fanoušky i zákazníky

15.9. 2020Tereza Polansky566x

O tom, že jarní příchod koronaviru zamával se všemi, včetně ekonomiky, není pochyb. Spoustu firem, podniků a podnikatelů se kvůli tomu dostalo do opravdu nelehké situace. Proto jsme se v rámci této korona-situace v České republice rozhodli jako firma pomoci. Peníze dávali všichni, ale my chtěli darovat to nejcennější – to, co umíme nejlépe, naši práci.

 

Díky svým zkušenostem a znalostem jsme chtěli vybranému podniku znovu přivést návštěvníky nejen na sociální sítě, ale hlavně přímo k nim. Darovali jsme jim tedy 1 den smysluplné práce 9členného týmu, a povedlo se!

 

Vybrali jsme je pro jejich příběh

Zvolit jediný podnik bylo náročné… ale příběh nově otevřené stylové restaurace Plzeňka u Žejdlíků, jež nabízí příjemné posezení, nezapomenutelné gastronomické zážitky a jedinečnou atmosféru, nás oslovil.

 

Do rekonstrukce objektu, ve kterém bylo dříve kasíno, investovali nemalé peníze. Vytvořili moderní a zároveň tradiční a útulný prostor, kam se všichni rádi vrací na poctivou a kvalitní českou kuchyni z čerstvých surovin – čímž mimochodem podporují lokální dodavatele. Přestože je tato restaurace v Mostě, cítíte se v ní, jako byste byli jednou nohou v plzeňském pivovaru. Lahodný zlatavý mok, co má říz, tedy rozhodně nechybí.

 

Po úspěšném otevření byla však restaurace kvůli nařízení vlády záhy uzavřena, což je pro každého začínajícího podnikatele tvrdá rána. Proto jsme se rozhodli právě pro ně a věnovali jim jeden den naší péče o sociální sítě a výkonnostní marketing.

GreenSocS - daruj den 2020

S čím potřebovali pomoct?

Jakmile to jen trochu situace umožňovala, chtěli majitelé restauraci opět co nejdříve otevřít. Vzhledem k situaci to nebylo ale tak jednoduché. Potřebovali tedy:

  • pomoct se znovuotevřením;
  • ukázat, že dělají kvalitní a výtečné pokrmy z čerstvých surovin, točí vynikající pivo a patří do řetězce Plzeněk od pivovaru Pilsner Urquell;
  • vytvořit grafické a propagační materiály, kterými by se mohli prezentovat na sociálních sítích, neboť žádné neměli k dispozici.

 

Náš úkol byl jasný:

  • Vytvořit fotky a příspěvky, kterými se mohou prezentovat i v budoucnu,
  • nastavit grafický styl a vytvořit grafiku pro sociální sítě,
  • připravit a spustit reklamy na přilákání návštěvníků,

… a to vše během jediného dne.

 

Jak jsme postupovali?

S vervou nám vlastní  jsme se vrhli do práce. Většina týmu byla v den znovuotevření přímo na místě, ostatní pomáhali z povzdálí online. Navíc se k nám přidala partnerská firma z Žatce TV OK Plus. Děkujeme!

GreenSocS - daruj den 2020

Vytvořili jsme:

  • 20 foto příspěvků i s texty, které mohou kdykoli použít – cílem bylo ukázat, že je Plzeňka u Žejdlíků skvělým místem pro svatby, rodinné oslavy a různé akce. Lákali jsme na vynikající pivo, kvalitní suroviny, výborné dezerty a příjemné posezení s přáteli;
  • šablonu příspěvku k prezentaci obědového menu;
  • fotografie jídel podávaných v den otevření;
  • profilovou fotku + úvodní video;
  • 3 videorozhovory s majiteli, kuchařem a sládkem;
  • 10 reklamních kampaní (úvodní kampaň, video kampaň a remarketing).

 

Jak se nám zadařilo?

Rozhodně skvěle! Díky jednodenní práci našeho týmu restaurace stále sklízí sladké plody této dobrovolnické akce. Podařilo se nám:

  • zvýšit počet fanoušků na 1 286 z původních 700;
  • placené reklamy si zobrazilo 92 tisíc lidí a dosah byl krásných 25 tisíc;
  • celkový počet zobrazení stránky byl téměř 645 tisíc za období červen až srpen (organické – 340 tisíc, virální – 212 tisíc, placené – 92 tisíc);
  • najít a přitáhnout nadšené a vracející se návštěvníky.

 

Klient od nás získal:

  • základní vizuál
    (zpracování brandu k plnému využití + nastavení jednotného motivu vizuálů)

Tankové pivo Plzeň Most

  • fotografie
    (týmu, jídla, piva a prostor restaurace)

Plzeňka u Žejdlíků v Mostě

  • video o restauraci

Nově otevřená restaurace v Mostě

  • promo příspěvky

U Žejdlíků Most

  • nastavení reklamních kampaní
  • 5 000 Kč na media budget
  • závěrečné vyhodnocení

 

Zhodnocení DOBROakce

I přes nepříjemné překážky způsobené koronavirem a nařízením vlády se nám povedlo mosteckou restauraci Plzeňka u Žejdlíků zviditelnit a přilákat návštěvníky. Ukázali jsme vše co nabízí a přivedli nadšené gurmány na vynikající jídlo, oblíbené plzeňské pivo a příjemné posezení v moderní a přitom útulné restauraci.

 

Jak naši spolupráci na jeden darovaný den hodnotí klient? 

Moc nás potěšila nabídka společnosti GreenSocS. V den realizace přišel velký tým lidí, kteří začali hned pracovat. Připravili si plán, nechali si od nás schválit grafický styl. Jako přidanou hodnotu vnímáme, že nám udělali pořádek v sociálních sítí a business manageru a připravili nám veškeré grafické podklady. Po jednom intenzivním dni se nám sociální sítě zaplnili na několik měsíců originálním obsahem. Velmi si vážíme velkorysého daru 5 000 Kč do budgetu na reklamu, která zajistila rozšíření informací o naší Plzeňské restauraci po celém Mostě a jeho okolí.

Roman Bečvář, Plzeňka u Žejdlíků

 

 

Přesto, že tato dobrovolnická akce nebyla podmíněna budoucí spoluprací, dali jsme do ní všechno co nás baví a ovládáme – opět jsme sociální sítě využili jak nejlépe umíme. Jsem na náš tým hrdá a děkuji za jejich zápal a skvělou práci!

 

Chcete také zviditelnit a přivést zákazníky až k vám? Obraťte se na nás, rádi vám je přivedeme. Se sociálními sítěmi dokážeme totiž zázraky, i během jediného dne!

Tereza Polansky
Spolumajitelka a zakladatelka digitální agentury GreenSocS, která se věnuje komplexní správě firemních sociálních sítí. Ve firmě zajišťuje plynulý chod, její rozvoj a péči o celý tým.
Komentáře