Každý rok vybíráme jeden projekt, kterému věnujeme den práce celého našeho týmu. Pomozte nám najít ty, které mají dopad. Přihlašování projektů: do 31. 5. 2025
Vztah mezi salesem a marketingem je trochu jako manželství. Bez cílené péče z obou stran se může hodně zvrtnout. Když ale táhnou za jeden provaz, jen tak je něco nerozhodí. Zjistěte, jak posunout spolupráci tak, aby přinesla výsledky, ne frustraci ze zbytečných sporů.
Kdo na společné poradě salesu a marketingu neprotočil panenky, ať hodí kamenem. Obchod jede na obrat ať to stojí, co to stojí, markeťáci si stěžují, že jim chybí insighty z terénu a místo počtu leadů dlouze řeší budování značky. Připomíná vám to něco? Pak je náš webinář určen přesně pro vás.
Jste leader nebo majitel firmy s obratem 10 – 500 mil. Kč?
Pohybujete se v obchodu nebo marketingu?
Budujete nový tým?
Prostě vás ty věčné boje už …štvou?
Realistický pohled na věc: Víme, že dobré vztahy mezi salesem a marketingem nejsou bez práce. Dáme vám nástroje pro to, abyste je mohli odmakat i u vás ve firmě.
Spoustu příkladů z praxe: Kde všude vznikají třecí plochy a proč? Najdete společné jmenovatele a nefunkční vzorce, které firmy nejčastěji brzdí v růstu.
Možnost pojmenovat si problémy u vás ve firmě: Podíváte se ze všech stran na frustrace, které zažíváte, a odpovíte si, proč vznikají a jak je pošlete k ledu.
Konkrétní tipy: Teorie je hezká věc, ale bez praxe vám fungovat nebude. Ujasníme si, co můžete pro budování dobrých vztahů udělat klidně už dnes.
Přehledný checklist zdarma: Chceme, aby pro vás byly změny co nejjednodušší, a to i za běžného provozu. Díky checklistu budete vždycky vědět, jaký je další krok.
Petr je obchodní stratég s více než 18 lety zkušeností a schopností dostat z firem i lidí to nejlepší. Spolupracoval už s více než 170 společnostmi, pomohl jim zavést nové obchodní strategie, zlepšit výsledky a nastavit procesy, které vedly k dlouhodobému růstu. Na kontě má přes miliardu korun v uzavřených obchodech a tisíce proškolených manažerů i obchodníků. Dnes se zaměřuje na leadership, rozvoj týmů a mentoring – jeho cílem je, aby rostly firmy i lidé v nich.
Filip je člověk s nakažlivou motivací – pomáhá podnikatelům rozjíždět nové projekty, za svou kariéru vybudoval tři obchodní týmy, nastartoval celou obchodní divizi a jako CSO dokázal zvýšit obrat jedné firmy o 400 % během tří let. Dnes se zaměřuje hlavně na chytrá data, lead generation a B2B sales. Jako obchodník, trenér a mentor pomáhá manažerům řídit týmy, majitelům stavět funkční prodejní procesy a obchodníkům hledat nové cesty.
Spolumajitel agentury GREENSocS a specialista na marketing na sociálních sítích od roku 2012. S více než 12letou zkušeností v digitálním marketingu se zaměřuje na strategii a rozvoj projektů.
Pod jeho vedením spravuje GREENSocS roční rozpočty přesahující 150.000.000 Kč v Meta Ads. Pomohl českým startupům jako SNUGGS a CityZen dosáhnout významného růstu a zvýšení tržeb prostřednictvím výkonových kampaní a efektivních digitálních strategií, které přinášejí měřitelné výsledky a posouvají klienty na přední pozice na trhu.
Problémy
Filip popíše reálné situace z firem, kde marketing a obchod nejdou spolu, ale často spíš proti sobě.
Cesta k výsledkům
S Petrem probereme leadership, společnou vizi a komunikaci, ale taky RevenueOps, který vše propojí do jednoho celku.
Agenturní vhled
Zdeněk přihodí konkrétní způsoby, jakými marketing pomáhá obchodu.
Ano, webinář je vhodný i pro malé firmy.
Ano, věříme že i tak pro vás bude webinář hodnotný.