Aplikace na plánování obsahu pro sociální sítě

Zjednodušte si plánování příspěvků pro sociální sítě

Pokud máte profil na sociálních sítích, je také potřeba na nich pravidelně fungovat, aktualizovat je a přispívat. Jenže být pořád online není snadné ani efektivní. 

Proto už existuje celá řada nástrojů, které vám správu sociálních sítí výrazně zjednoduší. Řada z nich vám umožní naplánovat příspěvky na dobu, která se vám hodí, a docílit tak maximálního zapojení publika.

Later

Later je mobilní aplikace dostupná na iOS i Android. Umožňuje plánování příspěvků a jejich automatické sdílení dle přednastavených parametrů. Plánovat je možné hned na 4 sociální sítě, kam patří Instagram, Facebook, Twitter a Pinterest.

Do aplikace nasypete fotky, texty, hashtagy, rozplánujete na jednotlivé sítě a máte hotovo.

Výhodou aplikace Later je, že do 30 příspěvků na jednu sociální síť měsíčně je zdarma. Pokud si připlatíte, můžete tu plánovat dokonce i stories a videa.

Nástroje, které měří, monitorují, analyzují i plánují

Mezi nejznámější komplexnější nástroje patří AgoraPulse, Hootsuite, Socialbakers, Buffer a další.

Obecně platí, že za lepší možnosti, nástroje a přehledy si samozřejmě připlatíte, ale správa je jednoduchá, přehledná a pohodlná (obyčejně i z počítače).

Socialbakers 

V základním (rovněž placeném) balíčku nabízejí Socialbakers analytiku, reporting, dashboard, nástroje pro plánování a komunikaci s uživateli. Platíte tu za každý profil, který chcete spravovat.

Další balíčky obsahují navíc funkce jako je integrace dat z Google Analytics, pokročilejší dashboard (přehledné shrnutí dat, která sledujete) a predikování výkonu kampaní.

Hootsuite

Další z nejuniverzálnějších nástrojů pro správu i analytiku na sociálních sítích. Můžete díky němu spravovat až 35 různých sociálních sítí!

Uvidíte dosahy vašich příspěvků a stránek, přehlednou analytiku a můžete tu plánovat a publikovat.

Rignite

Díky této aplikaci můžete nejen spravovat a publikovat, ale také pracovat s VIP zákazníky, influencery, dodavateli a dalšími skupinami, které jsou důležité pro vaši značku.

AgoraPulse – náš tip

Další z All-in-One nástrojů s přehlednými grafy, plánováním, reporty a pomůckami pro perfektní správu.

Pochlubit se může pěkným, přehledným kalendářem pro obsah, ve kterém můžete snadno měnit, přesouvat i nahrávat větší množství příspěvků najednou.

Výhodou Agory je přehledný Inbox, kde můžete snadno spravovat všechny zprávy, nebo třeba CRM, které je součástí aplikace. Díky tomu můžete daleko lépe pracovat se svými fanoušky.

Agoru ocení hlavně týmy, protože už v základním balíčku máte správu 10 profilů a 2 uživatelské přístupy, v největším balíčku pak 60 profilů a 20 spolupracovníků, kteří mohou všichni pracovat zároveň.

Buffer

Webová i mobilní aplikace, kterou používá už více než 3 miliony lidí. Umožní vám rovněž publikovat příspěvky z jednoho místa na sociální sítě, jako je Linkedin, Google+, Pinterest, Instagram a Facebook. 

Díky analytickému nástroji můžete vyhodnocovat dosah firemních příspěvků. Snadno si přednastavíte časy pro zveřejnění příspěvků a můžete využít i funkce zkracování adres odkazů.

V Bufferu bohužel neuvidíte historii svých příspěvků nebo samotný účet. Ale zase je zdarma až pro 3 sociální účty a 10 naplánovaných příspěvků. V placené verzi pak můžete vkládat v podstatě neomezeně, spravovat větší množství profilů a spolupracovat s dalšími kolegy.

Věříme, že vám některá z aplikací “sedne” a výrazně zefektivní práci se sociálními sítěmi. Pokud ještě nemáte vytvořenou strategii a komunikační plán pro své profily, podívejte se na článek Jak sestavit komunikační plán pro sociální sítě

A jestli máte pocit, že i přes veškeré tipy potřebujete s marketingem pomoci, či ho úplně svěřit do rukou profesionálů, ozvěte se 😉

Terka Polansky, GreenSocS
Spolumajitelka a zakladatelka digitální agentury GreenSocS, která se věnuje komplexní správě firemních Facebookových stránek. Ve firmě obstarává projektové řízení a zastřešuje tvorbu obsahu.
Komentáře