ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Kdo tvoří Facebookové příspěvky?

Jak jsme psali, jsme tým lidí. Každý zodpovídá za právě tu svou část práce. Pro tvorbu příspěvků je nejprve potřeba dobrý nápad, ten vzniká spolu se strategií obsahu, následně příspěvek píše zkušený copywriter a grafik mu dodává šmrnc 🙂 V poslední fázi je příspěvek potřeba správně naplánovat podle aktivity sledujících na vaší stránce. U PPC kampaní je tomu obdobně.

Jak dlouho trvá, než jsou vidět první výsledky?

Pokud se bavíme o obsahovém marketingu a začínáme na stránce, kde před námi žádný obsah nebyl, popřípadě velmi nárazově, je dobré vyzkoušet spolupráci aspoň na tři měsíce. Po třech měsících zpravidla vidíte i s pouhým obsahovým marketingem výsledky společné práce. To se samozřejmě netýká PPC kampaní, které mohou být jednorázové a mají velký efekt už během kratičké doby.

Proč se vyplatí obsahový marketing?

Představte si obsah, tzv. content, který má jasně stanovený cíl a z dlouhodobého hlediska má o 60 % nižší cenu a zároveň přináší 3x větší užitek. Líbí? Tak jste si právě odpověděli 🙂

Co se stane, když si službu nekoupím?

Odpověď je jednoduchá. Nestane se vůbec nic.

Kolik fanoušků je smyslupné získat a kolik je ideál?

Na velikosti nezáleží 🙂 To není pouhá fráze. Každý byznys je o něčem jiném a každá cílová skupina má jiný potenciál. Jasně, že by každý toužil po tisících sledujících. Na druhou stranu známe stránky s 3 tisíci fans, které jsou mrtvé. Fanoušky získali, ale protože s Facebookem neumí správně pracovat, na příspěvky nikdo nereaguje. A pak máme klienty, kteří mají několik desítek sledujících a přes to jim se správným obsahem chodí z Facebooku noví zákazníci. Co si vyberete raději?

Jak je možné získat nové fanoušky?

Existuje mnoho způsobů, jak získat fanoušky. Základní dělení k získání fanoušků je buď pomocí PPC kampaně nebo obsahovým marketingem, který buduje komunitu, která se nabaluje. Je pouze na vás, jakým směrem půjdete.

Jaké vize a jaký smysl má firma a práce GreenSocS?

GreenSocS už od svého založení nese jednoduchou myšlenku: Dejte sociálním sítím zelenou! V naší filozofii jsou zahrnutí spíše menší a střední podnikatelé, ale především chceme předávat hodnotu. Našim klientům samotným i prostřednictvím jejich produktů. Chceme dělat to, co nás baví, chceme rozšiřovat povědomí o věcech, ve kterých vidíme smysl a podporovat lidi, kteří za to stojí. A zároveň mít svůj čas, volnost a svobodu. Zkrátka cena a hodnota jsou dvě rozdílné věci a je dobré na to nezapomínat 🙂

Zajímavé články na blogu

Cílová skupina

Proč je důležité znát ty, které chcete oslovit

Už nějakou dobu, ať mluvíme s jakýmkoli klientem, narážíme na téma cílových skupin a stále se k…

Celý článek
Dynamický retargeting

Dynamický retargeting (nejen) pro e-shop

Představte si, že uděláme z vašeho e-shopu kamennou prodejnu. Klient prochází po ulici, uvidí billboard s informací:…

Celý článek
chatbot - Social Sprinters

5 důvodů proč si zamilovat chatbota

Už jste se doslechli o chatbotech, kteří pomalu ovládají Facebook Messenger? Náš svět spěje každým dnem ke…

Celý článek