WEBINÁŘ ZDARMA

Originalita sice chvilku bolí.
Kopírování je ale pomalá smrt

Kopírování je ale pomalá smrt

Všichni se chtějí odlišovat. Tak jak to, že nakonec většina trhu vypadá stejně? Nejen stejné barvy, levné fonty a modely z fotobanky sedící za notebookem s dokonalým úsměvem, ale i celé generické layouty. Slepé následování trendů nevytváří značku, ale jen vizuální šum. Pojďte s námi zjistit, jak dát vašemu brandu jeho vlastní tvář. A jak ji použít ve výkonnostní reklamě.

Slepé následování trendů nevytváří značku, ale jen vizuální šum.
Pojďte s námi zjistit, jak dát vašemu brandu jeho vlastní tvář. I ve výkonnostní reklamě.

Kdy se uvidíme: 24. června 2025 v 18 hodin
Kde se uvidíme: Online na Zoomu

Pastelový minimalismus z Canva šablony: Jaké trendy ovládají vizuální styl značek

Proč se tolik vizuálů podobá jako vejce vejci.

Kdy je inspirace u konkurence v pořádku a kdy vám uškodí.

– Šablony, AI vizuály a fotobankové fotky jako nejrychlejší cesta k zapomnění

Jak najít (a udržet) vlastní vizuální cestu.
I ve výkonnostních kampaních

Konverze a originální vizuál. Je vůbec možné mít obojí?

– Kopírujete konkurenci nebo budujete rozpoznatelný brand?

Jak poznat, jestli netrácíte linku.

greensocs-arrow

Chcete značku, na kterou se nezapomíná? Začněte tady

Naučte se tvořit vizuály, které mají duši

Nestačí to udělat hezké. Musí to fungovat.

Webinář zdarma – získejte záznam.

Pro marketéry, kteří chtějí dělat značky, které mají styl i smysl.

checklist_greensocs

Uděláte si vlastní audit vizuální identity

Budujete silnou značku? Na webináři od nás získáte zdarma checklist, který vám vše odkryje.

"Lidé si nepamatují barvy. Pamatují si pocit"

Odborníci, kteří vás
webinářem provedou

Picture of Zdeněk Polansky

Zdeněk Polansky

Spolumajitel agentury GREENSocS a specialista na marketing na sociálních sítích od roku 2012. S více než 12letou zkušeností v digitálním marketingu se zaměřuje na strategii a rozvoj projektů.
Pod jeho vedením spravuje GREENSocS roční rozpočty přesahující 150.000.000 Kč v Meta Ads. Pomohl českým startupům jako SNUGGS a CityZen dosáhnout významného růstu a zvýšení tržeb prostřednictvím výkonových kampaní a efektivních digitálních strategií, které přinášejí měřitelné výsledky a posouvají klienty na přední pozice na trhu.

Picture of Zdeněk Sládek

Zdeněk Sládek

Zdeněk značkuje. Má přes 25 let zkušeností v grafickém designu a brandingu. Vede Studio Protein, kde spojuje strategii, slova a vizuální design do funkčních značek, které drží tvar, směr i tah na branku. Vymyslel vlastní metodu OBSAH+FORMA a pomáhá značkám najít vizuální i komunikační styl, který rezonuje s publikem. Přednáší, píše odborné články, nebo o designu natáčí krátká videa na instagram. Věří, že design bez strategie je jen drahá dekorace – a strategie bez designu není ani to. Tak oboje spojuje pro dobro značek.

mysleni_greensocs

"Design bez pointy? To nestačí."

greensocs-arrow

Přihlaste se na webinář zdarma

Prosím, vyplňte následující informace

Co si z webináře odnesete?

Jasný pohled na to, proč se značky stávají zaměnitelnými

Schopnost podívat se za pozlátko trendů

Rychlý audit vizuální identity ve výkonnostních kampaních

Odvahu jít ve vizuálech vlastní cestou

Jsme
GreenSocS

Full service marketingová agentura, která pomáhá hodnotným projektům být vidět, zaujmout, prodat.

Tvoříme marketingové strategie, úspěšné reklamní kampaně a spolupracujeme se značkami jako Zembag, CityZen nebo Snuggs.

Learn how we helped 100 top brands gain success