– USA se vyhnuly recesi a stále rostou. Jaký to má vliv na globální trhy?
– EU stagnuje, Německo bojuje. Proč jede Evropa na půl plynu?
– Přijde české hospodářské oživení nebo doufáme zbytečně?
– Kam se propsaly ztráty za rok 2024?
– Které marketingové kanály ztratily výkon? Kde čísla padají a proč?
– Co nepodcenit v roce 2025 a jak to zohlednit ve strategii?
Spolumajitel agentury GREENSocS a specialista na marketing na sociálních sítích od roku 2012. S více než 12letou zkušeností v digitálním marketingu se zaměřuje na strategii a rozvoj projektů.
Pod jeho vedením spravuje GREENSocS roční rozpočty přesahující 150.000.000 Kč v Meta Ads. Pomohl českým startupům jako SNUGGS a CityZen dosáhnout významného růstu a zvýšení tržeb prostřednictvím výkonových kampaní a efektivních digitálních strategií, které přinášejí měřitelné výsledky a posouvají klienty na přední pozice na trhu.
David je zkušený bankovní profesionál, který už více než 19 let řídí klíčové finanční operace v České exportní bance. Jako ředitel oddělení Treasury a Fundraising se specializuje na řízení likvidity, získávání finančních zdrojů na peněžních i kapitálových trzích a strategické řízení aktiv a pasiv.
Na webináři vám přiblíží aktuální ekonomické trendy a také rizika a příležitosti, které ovlivňují světové i české trhy.
Na Zoomu se potkáme 5. února ve 14 hodin.
Ekonomické a marketingové zhodnocení roku 2024
Výhled do roku 2025 a vysvětlení, co to může znamenat pro vás
Schopnost promítnout změny do marketingové strategie
Pomoc s přípravou vašeho marketingu na budoucnost
Full service marketingová agentura, která pomáhá hodnotným projektům být vidět, zaujmout, prodat.
Tvoříme marketingové strategie, úspěšné reklamní kampaně a spolupracujeme se značkami jako Zembag, CityZen nebo Snuggs.